3 תשובות
שואל השאלה:
כיתה ו'
אנונימית
לא להתבייש
אני גם פעם התביישתי בבית שלי והבנתי פשוט שאין לי להתבייש
תגידי לעצמך "אין לי במה להתבייש אלה ההורים שלי ואני לא יכולה להחליף אותם, זכיתי בהורים האלה ואני לא מתביישת להביא חברות"
ממה ולמה את מתביישת ?