4 תשובות
לחכות לגיל 17
תמיד יש עוד ימי הולדת
שואל השאלה:
כן אבל 16 זה כיאילו מיוחד ואנחנו "בני נוער " ואני מרגישה שפיספסתי את זה מבינים ?
כן אבל 16 זה כיאילו מיוחד ואנחנו "בני נוער " ואני מרגישה שפיספסתי את זה מבינים ?
מנש מבינה אותך , תעשי ב17 ותצאי מיוחדת ושונה
באותו הנושא: