10 תשובות
זה בסדר
כל עוד זה נראה טבעי, זה לא מוזר.
Ta_
לא מוזר
כל עוד זה לא איפור מוגזם של חתונה אז לא
לא אני בח' ולפעמים גם מתאפרת אבל טבעי.
זה לא מוזר אבל לא צריך להגזים עם מלא מייקאפ ואודם שעדיין יראה טיבעי זה הכי יפה
סבבה לגמרי, תעשי מה שאת רוצה