10 תשובות
יש לי רכבת לברלין, מעוניינת?
שואל השאלה:
שזה?
אנונימית
אם את/ה משחק/ת במיקמק אז למה את/ה בסטיפס? זה עמוד לטיפה יותר בוגרים...
יש לי רכבת לאושוויינצ'ים
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 15^
אני אוהבת לשחק במשחקים האלו (כל הטריוויה) וחוץ מזה קצת נוסטלגיה מה רע?
אנונימית
גם אני (בן 16)
אנונימי
יש לי פירמידה ומונית רגילה, אני יכול להשיג מונית ללונדון כי אני מכיר מישהי טובה ממש באנגלית אבל זה הרבה לשחק והפרסים שם לא משהו( כולה מיליון שקל)
שואל השאלה:
לא אכפת לי מהפרסים זה סתם מעביר לי את הזמן^
אנונימית
יש לי רק מונית למיליון..
יש עכשיו לכולם לשבועיים
אנונימי