4 תשובות
כן, סתם לענות על שאלות זה כיף
כן, אני פה נטו בשביל לפרוק ולעזור לאנשים זה הכל
לא אכפת לי מפרחים ותודות, אני פה סתם להעביר את הזמן בעיקר
ברור.
באותו הנושא: