5 תשובות
כן.
מנסה ליצור קשר מדי פעם, אבל זה לא משפיע במיוחד.
מנסה ליצור קשר מדי פעם, אבל זה לא משפיע במיוחד.
כן, אין לי מה לעשות עם זה.
כן, מחזקת את הקשר ברור! יוצאים לבלות ביחד ועוד כל מיני :)
שואל השאלה:
אבל כולם יותר גדולים ממני ואין לי על מה לדבר איתם ומביך כזה
אבל כולם יותר גדולים ממני ואין לי על מה לדבר איתם ומביך כזה
אנונימית
כן
באותו הנושא: