5 תשובות
כן.
מנסה ליצור קשר מדי פעם, אבל זה לא משפיע במיוחד.
כן, אין לי מה לעשות עם זה.
כן, מחזקת את הקשר ברור! יוצאים לבלות ביחד ועוד כל מיני :)
שואל השאלה:
אבל כולם יותר גדולים ממני ואין לי על מה לדבר איתם ומביך כזה
אנונימית