5 תשובות
ככה נולדת זו האישיות שלך אין מה לעשות אני חושב
שואל השאלה:
לא לא אני חייבת להעיף את זה מימני בבקשהה
אנונימית
יש דרך אחת והיא להתנתק מכולם וככה לא תפגעי ותחזרי אחרי שנה לכולם וזה אמור להעלם אבל זה קשה ומייאש
שואל השאלה:
מזאת אומרת תסביר בבקשה^?
אנונימית
יקירתי, נעשתי כזאת אחרי הרבה מאוד בלאגן בחיים שלי וסבל, הרבה ממנו.
זה לא דבר שכדאי לשאוף אליו, זה כמו להוציא את החיים מהאדם
במקום לשנות דבר כל כך טוב, כמו רגישות ואהבה, תלמדי דרכים למצוא את האנשים שבריאים לך, ולמצוא מי נכון ומה נכון, ואיך לקחת דברים בפרופרציות ולתת את הדברים הטובים האלה שבך לאנשים שמגיע להם.