10 תשובות
יחסית
כן קצת
יחסית כן
נייס! את בטח יכולה לכסח את כל מי שצוחק עלייך
אנונימי
כמו של כולם
זה לא מעט. במה את מתעסקת?
שואל השאלה:
שחייה אומנותית
אנונימית
חחחהחח מה המינוסים^^^ גם לי היה כזה בגיל 11, זה ממוצע לגמרי
נראלי שכן
סטיפס לא מיועד לך, יש פה תכנים לא לגילך, זה יוריד לך את הביטחון העצמי, את תחשפי לדברים לא חינוכיים, אני באמת מציע לך לעזוב.
האתר הוא מגיל 13.
אנונימי