8 תשובות
אפילו לא הייתי קוראת לה שמנה וגם אם היא הייתה באמת שמנה, מה הבעיה? היא יפה ומדגמנת טוב, לא רואה פה שום בעיה.
כי היא יפה
רגילה? זה ממש מעליב שתדעי
קודם כל היא לא שמנה.
דבר שני, יש כמה סוגים של גוף וכמה מבני גוף אצל נשים, מה הבעיה לשים בתמונה נשים עם מבנים ומשקלים שונים? זה יותר מדבר לקהל.
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי זה לא יפה
היא לא נראית כמו שאר הדוגמניות
אנונימית
כי למה שלא ישימו?איפה הבעיה?
אז זהו את מבינה..
.. ..אף אחד לא שאל לדעתך .
אנונימית
השאלה האמיתית היא מה אכפת לך?
תתעסקי בעניינים שלך למה את מסתכלת על מבנה גוף של דוגמניות ולמה הן מדגמנות אם היא מדגמנת כנראה שהיא יפה זהו