התחברות הרשמה

השאלה הזו מופנת אל מטפסים אפשר להתחיל לטפס בגיל 14?

אני בת 14, ולפני כחודש הלכתי עם חברה לקיר טיפוס.. זה היה כל כך מדהים.. נשארתי שם משהו כמו ארבע שעות ומשהייתי שם לא יכולתי להפסיק לחשוב מתי אני אוכל לחזור לשם.. התחלתי ממש ללמוד על זה, צפיתי בהמון תחרויות טיפוס, בדקתי מקומות שאפשר לטפס בהם ועוד ועוד..
הייתי כל כך רוצה להתחיל לטפס אבל כל מי שהכרתי שמטפס היום התחיל לטפס בגיל 4-8 ואני חוששת שזה כבר מאוחר מדי..
לוותר על זה? או שאפשר להתחיל לטפס בגיל 14 ולהגיע להישגים?
17 בדצמבר 2019, 15:13
מאיזה גילטיפוס    
תשובה אחת
אפשר להתחיל
.
.Dark Clouds.
באותו הנושא:
בנים השאלה מופנת אליכם, הייתם רוצים להיות בנות ואם כן למה?
שאלה לי אליכם... השאלה מופנת לכולם (בנים/בנות)
השאלה מופנת רק לבנות! בנים אל תכנסו...
האם אפשר להתחיל ללמוד נהיגה בלי להביא טופס ירוק למורה נהיגה?
אפשר להתחיל שיעורי נהיגה בלי טופס ירוק?
בנות השאלה מופנת אליכם! בלבד!
באיזה גיל אפשר להוציא טופס ירוק? ואיזה גיל אפשר להתחיל שיעורים?
אפשר להתחיל שיעורי נהיגה עם הרופא משפחה לא מילא את הטופס הירוק??
באיזה גיל אפשר להוציא טופס ירוק ובאיזה גיל אפשר להתחיל ללמוד נהיגה?
היי, השאלה שלי מופנת לבנות אני לא קיבלתי מחזור 4 חודשים מה לעשות?
אתיופים כנסוו (השאלה מופנת לכולם אבל עדיין)