השאלה הזו מופנת אל מטפסים אפשר להתחיל לטפס בגיל 14?
אני בת 14, ולפני כחודש הלכתי עם חברה לקיר טיפוס.. זה היה כל כך מדהים.. נשארתי שם משהו כמו ארבע שעות ומשהייתי שם לא יכולתי להפסיק לחשוב מתי אני אוכל לחזור לשם.. התחלתי ממש ללמוד על זה, צפיתי בהמון תחרויות טיפוס, בדקתי מקומות שאפשר לטפס בהם ועוד ועוד.. הייתי כל כך רוצה להתחיל לטפס אבל כל מי שהכרתי שמטפס היום התחיל לטפס בגיל 4-8 ואני חוששת שזה כבר מאוחר מדי.. לוותר על זה? או שאפשר להתחיל לטפס בגיל 14 ולהגיע להישגים?