8 תשובות
לעזוב את הריב ולחגוג לו.
חבר או חבר חבר?
ואפילו אם אתם בריב אז תכתבי לו מזל טוב
שואל השאלה:
חבר חבר וזה ריב ממש ממש רציני ואני חושבת שאנחנו בסוג של הפסקה
לנסות לשים את הכאב בצד ולחגוג איתו(:
שואל השאלה:
ששכחתי לציין את זה שאני לא מצליחה להסתכל לו בעיניים בלי לבכות
תקשיבי האקס שלי עשה הפסקה יומיים לפני היומולדת שלמ את לא מבינה איך כעסתי והוא הבריז לי ביומולדץ שלי זה גרם לי באמץ להבין שאני לא רוצה אותו בעיניי זה מגעיל לעשות דבר כזה
שואל השאלה:
עדיין דניאל ^^
שואל השאלה:
חשבתי שהכל נרגע כי השלמתי עם דניאל אבל אז עומר החליט לעשות משהו ממש מטומטם שגרם לדניאל ממש לכעוס ואז שניהם עשו משהו שממש פגע בי
סיפור ארוך