15 תשובות
לא חושבת
נפשית?
נפשית, כן
אבל זה גם פוגע פיזית אז בעצם כן
שואל השאלה:
הרופא אמר לי שבגלל שאני בדיכאון מהאהבה אני לא מרגישה טוב... זה נשמע לכם הגיוני?
אנונימית
כן הגיוני בעצם, קראתי על זה אתמול אם אני לא טועה.
אהבה יכולה לפגוע פיזית.
שואל השאלה:
איך אפשר לרפות את עצמי?
אנונימית
להיות בסביבת אנשים שאוהבים אותך.
תקשיבי הייתי מישהי שמאוד עזרה למישהי פה הקרדיט לה..

זה בחמות תכנסי ותראי
טכנית? לא
אבל מסתבר שכן
לא.
כן, זה ממש הגיוני. זה הרי ידוע שהנפש מקושרת לגוף ואם נפשית את לא מרגישה טוב זה ממש יכול להפוך לפיזית. אומרת מניסיון של כמעט אותו מקרה כמוך