6 תשובות
זה הגיוני, בלי קשר לזה שהיא קוסמטיקאית שלך כנראה היה בניכן חיבור
כנראה ממש התחברת אליה
כן
תלכי לבקר אותה עוד חצי שנה
תלכי לבקר אותה עוד חצי שנה
הכל סבבה היא לא עברה לחול
תלכי לבקר אותה מדי פעם ואת התינוק
תלכי לבקר אותה מדי פעם ואת התינוק
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שהיינו מדברות הרבה היא פשוט עושה ממש יפה ועצוב לי עכשיו לא לעשות אצלה מלא זמן
זה לא שהיינו מדברות הרבה היא פשוט עושה ממש יפה ועצוב לי עכשיו לא לעשות אצלה מלא זמן
אנונימית
אני מבינה ממש
זה קשה למצוא קוסמטיקאית טובה שהיא בול מה שאת אוהבת
אבל זה רק חצי שנה אל תדאגי תשמחי בשבילה ותנסי למצוא מישהי מחליפה לתקופה
זה קשה למצוא קוסמטיקאית טובה שהיא בול מה שאת אוהבת
אבל זה רק חצי שנה אל תדאגי תשמחי בשבילה ותנסי למצוא מישהי מחליפה לתקופה
באותו הנושא: