9 תשובות
לגיטימי, אל תשתפי אף אחד אין צורך
לגיטמי
אני חושבת שפשוט היא מתפתחת מהר,
לא חושבת שזה משהו לא טוב.
אבל כמובן אם זה מדאיג אותך, תשאלי דודה או סבתא במשפחה.
לא חושבת שזה משהו לא טוב.
אבל כמובן אם זה מדאיג אותך, תשאלי דודה או סבתא במשפחה.
שואל השאלה:
איך לגיטימי היא עוד לא בת שמונה אפילו. לי התחילה צמיחה שם למטה בגיל 12
איך לגיטימי היא עוד לא בת שמונה אפילו. לי התחילה צמיחה שם למטה בגיל 12
אנונימית
אל תגידי, אבל תשימי כשהיא מתקרבת לגיל ההתבגרות אם היא מתחילה להיות שעירה בהגזמה, עולה במשקל בצורה לא אופיינית וסובלת ממחזור לא סדיר. כדאי לעשות בדיקות דם ולראות שהיא לא סובלת מתסמונת שחלות פוליציסטיות
אנונימית
לי התחיל גם בסביבות גיל 8
וואי זה בדיוק מה שקרה לי עם אחותי לפני כמה שנים היא הייתה אפילו קצת פחות מ7 אז כן אני מניחה שיש בנות שמתפתחות מהר וכאלה בקצב רגיל זה גם אומר שהיא תקבל מחזור בגיל מוקדם אז אין צורך לשתף את אבא שלך הכל בסדר גם עם אחותי קרה אותו דבר והיום היא בת 11 ובסדר גמור
אנונימית
זה נשמע מוזר.. אבל זה בסדר אני לא רואה ממש בעיה בזה.
אין באמת מה לעשות יש אנשים שגדלים יותר מהר ויש פחות
באותו הנושא: