התחברות
הרשמה
במשוב הזה של הבית ספר, כשאתה לא מגיע לבית ספר בכלל עדיין רושמים לך חיסורים?
19 בדצמבר 2019, 21:05
חיסורים
כיתה
ציונים
3 תשובות
זה תלוי במורה, אבל בעיקרון כן.
T
That dumb girl
לא מגיע=חיסור
פ
פיקאצואית
כן
א
אנונימי/ת...
באותו הנושא:
קרה לכם שאמרתם להורים שלכם שאתם בבית הספר ולא באמת הלכתם לבית הספר?
כשאתם לא באים לבית הספר, רושמים לכם תמיד חיסורים במשוב?
כל שנה בבית ספר מאפסים את הכל במשוב?
כמה אי הכנת שיעורי בית יש לכם במשוב?
במה הבית ספר שלכם משתמש webtop או משוב?
אתם שוטפים ידיים שאתם מגיעים לבית אחרי שלא הייתם הרבה זמן בבית ונסעתם באוטובוס וכל זה?
הבית ספר שלכם עובד עם סמארט סקול או עם משוב?
גם לכם יש הפרדה בין מי שאתם בבית ספר לבין מי שאתם בבית?
גם לכם יש תקופות שאתם בדיכאון אבל רק כשאתם בבית, כאילו כשאתם בבית ספר אתם מרגישים טוב ופתאום כשאתם מגיעים לבית ואתם בלי חברים אתם שוקעים בדיכאון, זה קורה גם לכם?
הלכתם היום לבית ספר או שאתם עובדים אצל יוסי בגינה או שאתם בבית ?
איזה עוד תוכנה יש כמו "משוב" שהבית ספר משתמש בו?