8 תשובות
אל תיגעי וכן
כמובן
אל תשחקי בה היא תיפול
תנסי ללכת לרופא שיניים ביום ראשון ופשוט אל תגעי בה, אם היא תיפול אז הוא ידביק לך שוב.
שואל השאלה:
זה יכול ליפול?
כן אבל זה לא חמור, אם היא תיפול הוא ידביק חזרה אבל תלכי אליו שיסדר את זה
זה חשוב
עדיף שתלכי כי זה יכול להיתקע לך החוט ברזל הזה בחניכיים או בטעות לבלוע קוביה...
תזמיני תור לאורטודונט
באותו הנושא: