4 תשובות
אני דתי.
שואל השאלה:
למה לא חייב שרק דתיים יש פה גם חילונים שהפניות כאלה ובפנימיות צבא...
למה לא חייב שרק דתיים יש פה גם חילונים שהפניות כאלה ובפנימיות צבא...
אנונימי
רק דתיים.. (:
דתיים כן..
באותו הנושא: