7 תשובות
הילדה כבר יכולה להחליט בגיל הזה
כנראה האבא החורג
עם האבא החורג בצפון.
עם האבא שחי איתה
גם ככה קשה להתמודד עם מוות, אז לנתק אותה מהבית שלה, החברים שלה, המקום הבטוח שלה רק יהרוס אותה יותר.
היא רגילה לחיות עם האבא הזה, ורגילה לראות את הביולוגי פעם בשבועיים. שינוי אחד גדול בחיים זה מספיק, היא לא צריכה להתמודד עם שינויים נוספים
לאבא הביולוגי יש זכות עליה ולכן היא צריכה לעבור אליו לדעתי.
עם זאת, בית המשפט לא תמיד הוגן והולך עם זה שיש לו יותר כסף וחי יותר טוב. שזה האבא החורג.
האבא הביולוגי
הוא אבא שלה אחרי הכל, הוא כן בא לבקר אותה והיא כן חשובה לו
אני מבינה שהאבא החורג היה לה כמו אבא ומכיר אותה כבר 8 שנים, אבל הוא היה בחיים שלה בגלל שהוא היה חבר של האמא, ויש לילדה אבא ביולוגי
אפשר לעשות הסכם בין האבות