39 תשובות
זה מוזר להיות עם מישהו ככ קרוב ולהסתכל עליו
כי זה מוזר להשאיר אותן פתוחות
חושבת שזה פעולה עבעית שקורת
וגם די מלחיץ להתנשק כשהאישון שלי באישון שלה
זה יהיה מאוד מפחיד להתנשק בעיניים פתוחות
אינסטינקט
זה בא באינסטינקט כזה לא יודעת איך להסביר, אבל כשמתנשקים אין על מה להסתכל חח
בשביל הקטע, זה גם דיי מוזר לפתוח אותן ולהתנשק תוך כדי... זה גם פעולה אוטומטית של הגוף
אינסטינקט
כי זה יהיה מבהיל אם הן ישארו פקוחות
כדי להתרכז יותר בנשיקה ולא במה שמסביב
תתקרבי יותר מידי למישהו לפנים הוא ימצמצץ מהר ויפחד כי זה הטבע
אנונימי
זה כמו שאי אפשר לעשות אפצי בעיניים פתוחות
כדי להתעלם ממה שקורה מסביב ולהתרכז רק בבן או בת זוג שלך
לתחושה יותר עוצמתית והרגשה טובה יותר
וגם זה מוזר להשאיר אותם פתוחות
כי זה ממש מוזר ומלחיץ להסתכל על זה עדיף לסגור את העיניים זה הרבה יותר כיף ככה
כי נהנים? נראה לי ?
לדעתי זה לא קשור לזה שזה "מוזר".
זה משהו שקורה בטבעיות, אנחנו מתרכזים בנשיקה עצמה, נהנים ותוך כדי עוצמים עיניים..
זה מביך להתנשק עם עיניים פתוחות
אינסטינקט
כי כשמתנשקים פשוט העיניים ממש קרובות אחד לשני ככה שמעדיפים לסגור את העיניים.
גם חוץ מזה זה גם מעצים את הרגש
מעבר לכך שזה מוזר, כשאת מתנשקת על מישהו ומסתכלת לו לתוך הלבן של העין זה גם מטריד וגם גורם לראש לכאוב ברמה מטורפת. אם מתנשקים צרפתית זה בדכ למעלה מ7 שניות ובאיזשהו שלב כשאתה בוהה במשהו ככ הרבה זמן יוצאות דמעות והראש כואב-וזה פשוט מטריד.
ומשפט יפה שראיתי- את הדברים הכי טובים בחיים אנחנו אוהבים להרגיש, לא לראות.
כי את הדברים היפים בחיים לא רואים
אינסטינקט כזה של הגוף.
תחשבי על זה שזה יהיה גם ממש מוזר אם תיהי עם עיניים פתוחות תוך כדי שאת מתנשקת עם מישהו.
אני לפעמים פותחת את העיניים לראות את חבר שלי ואז סוגרת שוב חח
כי מה, אסתכל עלייך ונתנשק?
זה מוזר
ומלחיץ
תחשבי, את מתנשקת עם מישהו, ואז את קולטת את האישון שלו סנטימטר מהעין שלך
אנונימית
כי זה ממש מוזר. לפני שנה בערך, שאני וחבר שלי רק נהיינו ביחד והסתרנו את זה מכל מיני סיבות, היינו בבית של חברה והיא הלכה שנייה להתפנות והוא פתאום נישק אותי אז השארתי את העיניים פתוחות כדי לראות מתי היא מגיעה שלא תפתיע אותנו וזה היה ממש מוזר חחח
אנונימית
נהניםם
תמיד כשרוצים להשיג את התפוקה המלאה ממשהו עוצמים את העיניים.
העיניים תופסות כשני שלישים מהריכוז שלנו בזמן שהן פתוחות, לכן כשמנסים להתרכז במשהו / ליהנות ממשהו עוצמים את העיניים באינסטינקט כדי להרגיש את התחושה המלאה.
כי זה מוזא להסתכל מכזה קרוב ?
זה לא שזה מביך, כשאתה מתנשק כל הרגשות שלך פשוט עולים, והכי קל זה פשוט לעצום עיניים ולהנות מהרגע.

אני בטור אחת שהנשיקה הראשונה שלה הייתה בניגוד לרצונה, העיניים שלי היו פתוחות, והדבר היחיד שהרגשתי זה כאב עמוק בבטן.

אני מניחה שאפשר להסיק מזה שבזמן שאתם באמת רוצים את זה ובאמת אוהבים העיניים שלכם אוטומטית נסגרות, אבל כשאתם לא בטוחים בזה העיניים שלכם לא יסגרו.
אני והאקסית שלי היינו מתנשקים עם עיניים פקוחות, היינו שוקעים אחד בעיניים של השניה ונהנים אחד מהשניה :)
כי זה ליטרלי הדבר הכי מלחיץ שיש שמישהו מסתכל עליך מקרוב כל כך
כי מתעמקים בזה ורק בזה
קודם כל זה מוזר להסתכל אחד על השני כשאתם מתנשקים חחח דבר שני כשאתה עוצם עיניים אתה יכול לחוות משהו בצורה יותר עוצמתית וכשאתה עוצם עיניים בנשיקה אתה נסחף לזה ןפשוט נהנה אפשר להגיש
חושבים על הקראש
אנונימית
כי זה מוזר להיתנשק בעיניים פתוחות תדמיון את זה ותבין
תאמת שאנשים מתנשקים הגוף של שניהם משחרר פרומונים שמחליפים מידע אחד עם השני על מנת "לבדוק" את איכות הבן זוג האם יכול לצאת מזה צאצאים חזקים אז כאילו "מריחים" אחד את השני ובקשר לעיניים.... לאדע זה פשוט מוזר שהעין שלה או שלו פשוט הזום לפרצוף
כי אי אפשר ליראות דברים מסוימים אפשר רק להרגיש אותם