4 תשובות
זה לגיטימי להרגיש ככה
אבל אתה צריך להבין שזה לא משקף כלום
וציונים כאלה הם דווקא ממש אחלה בסך הכל
אל תשווה את עצמך לאחרים.
אם זה עוזר לך פשוט אל תשמע כמה אחרים קיבלו. תתרכז בעצמך תעבוד קשה בשביל הציון שטוב לך ומספיק לך, ולא מה שיהיה יותר מהילד שיושב משמאלך. תעשה את זה עבורך ותאמין לי שאתה תצליח.
מלבד זאת אני בטוחה שיש כאלה שמקבלים פחות ממך ופשוט לא אומרים כי הם מתביישים או משהו כזה.
שואל השאלה:
אין אני כל מבחן רואה את הציונים של כולם לא היה פעם אחת שראיתי ציון יותר נמוך חוץ מפעם אחת שהוציאו ילד באמצע המבחן כי חשבו שהוא מעתיק אבל הוא לא העתיק(אני ראיתי) ובסוף הוא קיבל 14 ואני קיבלתי במבחן הזה 60
תלמד קשה, ככה תשתפר ותעקוף ילדים. אני בטוח שזה לא ימשיך עוד הרבה זמן.