12 תשובות
לא נורא בכלל, רק לא "להתמיד" בזה.
אכלתי אתמול 4 וכל בוקר אני אוכלת מלא זה לא נורא
שואל השאלה:
מגניבולה 4 סופגניות זה נורא :-0
מגניבולה 4 סופגניות זה נורא :-0
אנונימית
אז מה
את בדיאטה? עודף משקל?
כמה זה נורא תלוי בך, סופגניה בגודל ממוצע עם ריבת תות מבפנים מכילה בערך 450 קלוריות לאחת,
2 סופגניות זה כמעט ההכנסה הקלורית ליום לאישה ממוצעת
כמה זה נורא תלוי בך, סופגניה בגודל ממוצע עם ריבת תות מבפנים מכילה בערך 450 קלוריות לאחת,
2 סופגניות זה כמעט ההכנסה הקלורית ליום לאישה ממוצעת
לא נורא
אכלת נהנת אל תחשבי על הרע
אכלת נהנת אל תחשבי על הרע
^^אף בן־אדם לא אמור לצרוך 900 קלוריות ביום. אלא אם כן זו דיאטה ממש קיצונית ומסוכנת.
כתבתי כמעט.
לרוב ההכנסה ליום צריכה להיות 1700 קלוריות בממוצע,
900 קלוריות בבוקר מ2 סופגניות שלא משביעות אפילו זה יותר מ60 אחוז מהצריכה הקלורית היומית, שזה המון.
לרוב ההכנסה ליום צריכה להיות 1700 קלוריות בממוצע,
900 קלוריות בבוקר מ2 סופגניות שלא משביעות אפילו זה יותר מ60 אחוז מהצריכה הקלורית היומית, שזה המון.
^אם יש לה, כמו שאתה אומר, עוד 800 קלוריות לאכול באותו היום, זה לא "כמעט". רק רציתי להפנות את תשומת ליבך, כי קורא רגיל (וגם אני) יחשוב שאם 900 זה "כמעט", אז כמה שצריך זה בסביבות ב־1000, וזה לא נכון.
זה חנוכה תפנקי היום ומחר אל תאכלי בכלל סופגניות
א' אני בן.
ב'. קח דברים בפרופורציה, אם בן אדם אוכל 2 סופגניות לא משביעות בבוקר,
שמלאות בשומנים ופחמימות ריקות וסוכרים, שמכילות בין 450 ל 500 קלוריות,
זה כבר מגיע ל 900 1000 קלוריות בערך, 900 1000 קלוריות לארוחת בוקר במאכל שנחשב לג'אנקי זה לא בריא ומשמין, על זה היא צריכה לאכול גם מזון רגיל כי בספק שזה ישביע אותה, אם אכפת לה מתזונה זה יגביל אותה בארוחות בהמשך היום, ואם היא לא שומרת על תזונה וממשיכה לאכול תזונה מלאה רגילה יומית, סביר מאוד להניח שהיא תעבור את הכמות הקלורית הרצויה לאותו יום,
כמעט מבחינתי זה יותר מ50 אחוזים על מאכל שטותי.
אם אכפת לה מהבריאות ומהתזונה שלה עדיף אולי לאכול סופגניה אחת ליום, או 2 קטנות, אם לא אכפת לה, שתהנה.
ב'. קח דברים בפרופורציה, אם בן אדם אוכל 2 סופגניות לא משביעות בבוקר,
שמלאות בשומנים ופחמימות ריקות וסוכרים, שמכילות בין 450 ל 500 קלוריות,
זה כבר מגיע ל 900 1000 קלוריות בערך, 900 1000 קלוריות לארוחת בוקר במאכל שנחשב לג'אנקי זה לא בריא ומשמין, על זה היא צריכה לאכול גם מזון רגיל כי בספק שזה ישביע אותה, אם אכפת לה מתזונה זה יגביל אותה בארוחות בהמשך היום, ואם היא לא שומרת על תזונה וממשיכה לאכול תזונה מלאה רגילה יומית, סביר מאוד להניח שהיא תעבור את הכמות הקלורית הרצויה לאותו יום,
כמעט מבחינתי זה יותר מ50 אחוזים על מאכל שטותי.
אם אכפת לה מהבריאות ומהתזונה שלה עדיף אולי לאכול סופגניה אחת ליום, או 2 קטנות, אם לא אכפת לה, שתהנה.
^(מתנצל, תיקנתי)
נכון שזה "רוב" וזה סוג של "בזבוז" קלורי, אבל לא "כמעט", זה הכול.
ואתה צודק ב־100 אחוז, אבל זה לא נורא כל כך (לאכול 2 סופגניות) אם זה קורה אחת ל־.
נכון שזה "רוב" וזה סוג של "בזבוז" קלורי, אבל לא "כמעט", זה הכול.
ואתה צודק ב־100 אחוז, אבל זה לא נורא כל כך (לאכול 2 סופגניות) אם זה קורה אחת ל־.
באותו הנושא: