27 תשובות
כן (:
כן
כן מומלץ :)
אכן
הייתי מכריחה את עצמי להכנס למקלחת עכשיו:/
שואל השאלה:
התכוונתי אם זה בסדר שאני אתקלח בבוקר או שזה חשוב שאני אתקלח עכשיו?
התכוונתי אם זה בסדר שאני אתקלח בבוקר או שזה חשוב שאני אתקלח עכשיו?
אנונימית
תתקלחי עכשיו ואל תחפפי
אנונימית
זה לגמרי בסדר אם תתקלחי בבוקר.
זה לא שאת יוצאת לאן שהוא , זה בסדר תתקלחי כבר בבוקר
זה לא שאת יוצאת לאן שהוא , זה בסדר תתקלחי כבר בבוקר
מה שהיא אמרה^
שואל השאלה:
אין לי כוחחח :((
אין לי כוחחח :((
אנונימית
תתקלחי מחרר
הכל בסדר עלמתי אין ממה לחשוש לא יקרה כלום אם את לא צריכה לצאת החוצה הכל בסדר מחר בבוקר
אני מתקלח פעם בחודש
אנונימי
אם אין לך כח אז תתקלחי מחר בבוקר לא נורא
את לא מבינה גם אני ככה ועכשיו התקלחתי ואני במיטה וזה כל כך כיףף
אנונימי^^
יפה לך
מה אתה רוצה שהיא תעשה עם המידע הזה? ח ח ח ח ח
ולשאלה, תתקלחי עכשיו ואל תחפפי
יפה לך
מה אתה רוצה שהיא תעשה עם המידע הזה? ח ח ח ח ח
ולשאלה, תתקלחי עכשיו ואל תחפפי
אנונימית
יאפ
אישית לא ממליצה להתקלח בבוקר במידה ואת אחרי זה ישר יוצאת מהבית כי המזג אוויר ממש קריר וחבל שתתקררי
כן זה יהיה ממש טוב!!
נשמה חורף, לא חייבים להתקלח כל הזמן, מספיק לעשות רק גוף ולא לחפוף כל פעם. גם מי שישמע זה לא שמזיעים כמו חמורים עכשיו בחורף אז זה לגמרי בסדר לא קרה כלום .
איכס
תתקלחי עכשיו
תתקלחי עכשיו
כן הכי כיף בבוקר
אין בעיה שתתקלחי בבוקר אסל תחשבי על שגם בבוקר יהיה לך קר
תתקלחי יא מסריחה מה זה השאלות האלה את לא נגעלת מעצמך איכס דוחה
אנונימית
כן
רצוי שעכשיו
גם הרבה יותר כיף לישון כשאתה נקי
גם הרבה יותר כיף לישון כשאתה נקי
באותו הנושא: