6 תשובות
שמאל
כשאתה מדמיין את העגין, על איזה אוזן אתה מדמיין אותה?
זה האוזן שתבחר
שמאל ומתרגלים לקטע של השינה אחרי יומיים כבר לא כואב לישון על העגיל
תעשי בצד שלך אם ישלך צד שאת מצטלמת בו,ואם את רוצה לעשות בשמאל ומפחדת שלא תוכלי לישון תזכרי שכאב עובר
שואל השאלה:
אני בת
ואזן שמאל אבל זה לא קשור לזה
יש לי עגיל שלא החלים בימין ואם יהיה לי גם בימין וגם בשמאל אני לא לא אצליח לישון נורמלי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני אעהש בשמאל בכל מקרנ כנראה
אנונימית