4 תשובות
היה משחק טוב
משחק טוב
בושה שהפועל חיפה בכלל בליגת העל. לא באו לתקוף, לא באו לשחק כדורגל. באו להילחם על התיקו 0:0 ו"לשרוד" את מכבי חיפה. בושה לליגה שלנו שקבוצה שמשחקת ככה במקום החמישי. שאפו למכבי חיפה על הניצחון בדרבי אחרי כמעט ארבע שנים, באמת עונה מדהימה עוברת עליהם. לא אתפלא אם כבר במחזורים הקרובים היא גם תעקוף את מכבי תל אביב. פשוט קבוצה נהדרת ומרקו בלבול קוסם עם חילופים נהדרים. רוקאביצה היה נהדר, שרי אולי הזר הטוב ביותר שנחת במכבי חיפה בשנים האחרונות. יובל אשכנזי תותח על, ללא ספק באנקר בהרכב ועוגן משמעותי בקישור הירוקים. נטע לביא עם צהוב חמישי שהיה אפשר למנוע, ועכשיו הוא בחוץ ממשחק העונה נגד מכבי תל אביב בעוד כשבועיים. יהיה מעניין לראות איך מכבי חיפה יסתדרו בלעדיו. אבל מה שאני הכי אזכור, זה איך שגבריאל תאמאש (בלם בעבר של הפועל חיפה, כיום משחק באסטרה ג'יורג'יו מליגת העל הרומנית) אמר שהוא מקווה שהפועל חיפה ***** את מכבי חיפה. זה לא קרה כפי שאפשר להבין. כנראה עשה להם נאחס ;)
הדרבי הכי פחות מעניין בארץ, לא משתווה לדרבי תל אביב. התבאסתי שהפועל חיפה הפסידו, היה נחמד לראות איך האף של אוהדי חיפה היה יורד בשניות אם הם לא היו מנצחים.
בושה בשבילם עם תקציב כמו שלהם שהם לא הצליחו לנצח את הפועל חיפה בליגה קרוב לארבע שנים שלהפועל בקושי יש תקציב למים חמים.
אל תתבאס, יש הבדלי רמות ביניכם זה היה ידוע שזה מה שיקרה.
מישהו במוקדם או במאוחר יצליח להוריד להם את האף, נקווה שזאת תהיה מכבי.
בושה בשבילם עם תקציב כמו שלהם שהם לא הצליחו לנצח את הפועל חיפה בליגה קרוב לארבע שנים שלהפועל בקושי יש תקציב למים חמים.
אל תתבאס, יש הבדלי רמות ביניכם זה היה ידוע שזה מה שיקרה.
מישהו במוקדם או במאוחר יצליח להוריד להם את האף, נקווה שזאת תהיה מכבי.