8 תשובות
נשארת בטלפון ומדליקה את הפנס.
תיכנסי למיטה תיראי סירטונים ביוטיוב של יוטיוברים מצחיקים (לא טיילור ובן זיני)
אנונימית
או שתלכי לישון
אנונימית
שואל השאלה:
הפקק קפץ
הפקק קפץ
פחות הייתי ממליץ להשתמש בטלפון, זה יכול להימשך שעות חס וחלילה ועדיף לא לבזבז סוללה. אני הייתי מנסה לישון, גם ככה יחסית מאוחר
שואל השאלה:
וואי תקשיבו מה זה הבהיל אוצי כי יש ממש גשם ורעמים וברקים ופשוט הפקק קפץ וניסיתי להדליק אוצו פעם אחת ואז הוא לא נדלק ואז שוב והצלחתי אבל אני מפחדת שיהיה שוב אין לי ממש טעינה...
וואי תקשיבו מה זה הבהיל אוצי כי יש ממש גשם ורעמים וברקים ופשוט הפקק קפץ וניסיתי להדליק אוצו פעם אחת ואז הוא לא נדלק ואז שוב והצלחתי אבל אני מפחדת שיהיה שוב אין לי ממש טעינה...
לכי לישון...
שואל השאלה:
ואם לא באלע לישון לכל המתחכמים חח
ואם לא באלע לישון לכל המתחכמים חח
באותו הנושא: