15 תשובות
ט
ט
אנונימי
ז.
א
כיתה א' כי אשכרה הייתי מקבלת כל מבחן 100.
בינתיים ח
כל מי שכתב ט למה דווקא ט?
ב עד ד
כיתות ו ו-ז אין כיתה ספציפית שאהובה עליי
ט' כי סוף סוף הרגשתי טוב עם עצמי והתגברתי על הפחדים שלי
ואז הגיע כיתה י' שהורידה הכל למטה
ואז הגיע כיתה י' שהורידה הכל למטה
י , ו, א, זהו כול השאר דפוק
י הייתה אחלה של כיתה כי התחילו כל המסלולים בגרויות וקיבלתי כיתה טובה יותר משקיבלתי בז
כיתה ז
אף כיתה, מערכת החינוך פועלת כלכך דפוק שזה מדהים!
באותו הנושא: