13 תשובות
זה בסדר אבל זה נחשב נמול
לא משהו בכלל הספאם
הכי נמוך זה 100 הכי גבוה זה 800, את קיבלת נמוך
אה נכון חח, אבל הכי נמוך זה 200
הכי נמוך זה 200 הכי גבוה 800 ואת לא קיבלת היום ציונים כי היום המבחן
שואל השאלה:
עשיתי את המבחן לפני חודש
אנונימי
שומעת לא היה פסיכומטרי לפני חודש היה רק בתחילת ספטמבר. והציונים הגיעו באוקטובר. וופ
שואל השאלה:
אז איזה מבחן עשיתי?
אנונימי
פסיכומטרי זה עד 800 לדעתי
387 זה כמו 50 במבחן רגיל
Apf
אם עשית היום אין מצב שקיבלת
אם עשית בספטמבר היית צריכה לקבל לפני כמה חודשים
נו מה זה ספאם? זה עד 700
ספאם גרוע.... אבל אם לא... זה חתיכת ציון נמוך