5 תשובות
טלויזיה
טלוויזיה, להיות בסטיפס
שואל השאלה:
אין מה לראות
יואו מתי תבינו שזה פאקינג עבודה, דיי להיות כאלה אנוכיים ולהתלונן כל הזמן
תהיי עם הילד/ה ואם יקרה לו משהו? העיקר להראות שעשית
מה אנוכית
אולי הילד ישן?
תעשי תרגילי ספורט אם יש לך כוח או שתקראי ספר או משהו או שתעשי שיעורים