התחברות
הרשמה
מה הקטע של רוב האנשים באתר הזה להכליל?
29 בדצמבר 2019, 13:55
משתמשים
חוות דעת
תשובה אחת
שאלה טובה
ס
סְטִיפְּסִית
באותו הנושא:
למה להכליל את הנאמנים? מדובר באנשים די שונים.
למה אנשים פה נעלבים ולוקחים הכל באופן אישי כמו ילדות בנות 5 בגן? 'די להכליל די להכליל'
למה כל כך שונאים אנשים דתיים? יש הרבה אנשים טובים בניהם ולדעתי זה לא בסדר להכליל את כולם
למה אנשים באתר הזה משתמשים במילים "להכליל" "אל תכליל" בכל מילה שנייה שלהם?
שאלה טיפה מפגרת ובלי להכליל אבל למה לפעמים לבנות לוקח מלא זמן לענות להודעות..? אתן כאילו מדברות עם 8 אנשים במקביל?
נפגשתם עם אנשים באתר? (בקטע של זוגיות)
מתי יפסיקו להכליל באתר הזה שכולם פה חסרי חברים?
למה בנות באתר אוהבות להכליל את כל הבנים באתר?
רק אני ממש שונאת את רוב האנשים באתר הזה? בלי להכליל, כמעט כולם פה הם פשוט אנשים ממש רעים ולא נחמדים בעליל
מה הקטע שלכם להכליל ולקרוא לכולן פרחות ?!
למה אנשים ממשיכים לכתוב:"לא להכליל?"