64 תשובות
רובם מקסימים:)
אין לי שום בעיה עם דתיים כל עוד הם לא מנסים לשנות אותי או לכפות עליי משהו
אני אתאיסט, נראה לי שזה נחשב חילוני? אני לא חושב עליהם כלום, אבל אני מאוד מפחד מאלו שרוצים לכפות עליי את חוקי הדת שלהם. זה מהדברים שאני הכי מפחד מהם.
אנונימי
אוהבת ומתחברת,חלק מהמשפחה שלי דתיים, אני אישית לא.
כמו בכל מקום- יש ויש
כמו בכל מקום- יש ויש
לא סובלת את החרדים
מה הם עשו לך:(^
מאמין בהם וחושב שהם כמו כולנו!!
מה יש לחשוב? בני אדם
לדעתי מבזבזים זמן מהחיים שלהם והורסים את הקדמה הטכנולוגיה ומחזירים את האנושות לתקופת האבן
אנונימי
שהם הרוב אחלה בני אדם, אם הם לא כופים עליי כלום
מדהימים ואנשים מהממים. פחות מתחברת לסופר סופר קיצוניים.
כלום ושום דבר.
רגילים. אין לי מחשבה מיוחדת עליהם..
ההורים שלי חזרו בשאלה (היו דתיים ונהיו חילונים) בערך שהייתי בת 4. כל המשפחה שלי דתיים, אני לומדת בבית ספר דתי, אני גרה בישוב דתי, חבר שלי דתי חברות שלי גם קיצר אין לי בעיה איתם אבל לא יכולה להכליל, חלק מאוד נחמדים וחלק פחות כנל חילונים וכל הבני אדם
אנשים מדהימים
אגנוסט פה. לא אכפת לי כלכך מהם, כל עוד הם לא מנסים לדחוף את הדת כל משפט שהי אחרי שהם מגלים שאני לא מאמין באלוהים. רובם דווקא אנשים מאוד חמים, יותר מהאדם הממוצע. מה שכן, יש את המיעוט הזה, שכמו שאמרתי, לא יכול להפסיק לנדנד על זה נטו כי אני לא מאמין באלוהים.
שכל אחד יעשה מה שטוב לו כל עוד זה לא בכדי לכפות על הסובבים
האמת משתדלת לא לחשוב
לא כלכך אכפת לי מה הם עושים ומה הם חושבים אבל ברגע שהם כופים עליי זה עובר את הגבול
לא כלכך אכפת לי מה הם עושים ומה הם חושבים אבל ברגע שהם כופים עליי זה עובר את הגבול
כל המשפחה של אבא שלי כזו אז...
כלום
יפה דניאל
לא אוהבת אבל לא מתעבת פשוט אני נגיד חלק מהקהילה אז הם מתעבים אותנו רק בגלל הנטייה שלנו?!
בנים לא להתחיל איתי אל תגלי את כולם כי לא שמעתי אף אחד במשפחה שלי שאומר על זה משהו או שאיכפת לו
תגלי*
תכלילי****
תודה^^^^^
לא כולם ככה פשוט יש כאלה שלוקחים את זה לקיצון ויורקים עלינו. אצלי זה ככה אם תכבד אותי אז אני אכבד אותך
אאוץ' רגע את בת 13?
בנים לא להתחיל איתי! ^^
רוב הדתיים לא מתעבים את הקהילה הגאה. בנוסף, הלכתית אין בעיה עם הקהילה הגאה אלא רק עם פעולה ספציפית. האיסור הוא לא להימשך לאותו מין, אלא לשכב עם אותו מין. וזה שיש איסור כזה, לא אומר בהכרח שמתעבים את הקהילה הגאה.
רוב הדתיים לא מתעבים את הקהילה הגאה. בנוסף, הלכתית אין בעיה עם הקהילה הגאה אלא רק עם פעולה ספציפית. האיסור הוא לא להימשך לאותו מין, אלא לשכב עם אותו מין. וזה שיש איסור כזה, לא אומר בהכרח שמתעבים את הקהילה הגאה.
לא חושבת
אני מכירה דתיים שהם פשוט אנשים נשמות.
זהו
אני מכירה דתיים שהם פשוט אנשים נשמות.
זהו
לא מתה עליהם
אנונימית
שבכיף שלהם
אנשים מקסימים והייתי רוצה בת זוג דתייה
אני חושבת שכל אחד צריך לחיות לפי האמונה שלו. אני בתור בן אדם יודעת שאני בחיים לא אהיה דתייה, כי אני פשוט לא מאמינה ולא מתחברת. אבל שכל אחד יעשה מה שבאלו. בכללי הם נראים אנשים עם שמחה ואנשים ממש טובים, ממש!
בנים לא להתחיל איתי אהה הבנתי את הקטע של השם משתמש וואי יצאתי טיפשה
חחח את אומרת שהם נראים אנשים עם שמחה הם לא אדיוטים הם פשוט עם אמונות אחרות נורמלים לגמרי
דתיים את חלקם אני שונאת אבל יש כאלה נחמדים למרות שאני לא מסכימה עם הדעות שלהם
אבל סבתא שלי דתייה ואני אוהבת אותה והיא לא כופה עליי כלום
אבל סבתא שלי דתייה ואני אוהבת אותה והיא לא כופה עליי כלום
ברור שהיא לא תכפה עלייך כלום היא סבתא שלך חחח
ממש חמודים
אפילו שיכול להיות שהיא כופה עלייך לאכול סבתות וכו'
הכי חמודים
אני חילוני אבל אין כמו השבת שלהם לחם לשלהם אני תמיד לפעמים מסתובב בכפר חרידי ואף פעם לא היראו לי אחלה עם הלואי שהחילונים היו כמוהם ..
אנונימי
היי אני יותר טובה מבני דודים שלי והם דתיים אדון אנונימי! חחח
יש ויש
אני לא חושבת על אנשים כקבוצה, בעיקר כשיש המון פלגים וזרמים בתוך הדת
אני לא חושבת על אנשים כקבוצה, בעיקר כשיש המון פלגים וזרמים בתוך הדת
רובם סבבה, לא מאוד מעניין אותי אם אנשים מאמינים או לא בגלל שזה לא ממש רלוונטי, גם אם מישהו דתי או לא אני לא הולך להתקשר בשבת אלא אם אנחנו חברים/משפחה בגלל שבשבת יש יום חופש מעבודה וחוץ מזה האמונה של אדם לא מאוד משפיעה על הקשר שלי אתו.
אין לי שום בעיה איתם. כל עוד הם לא כופעם עליי את הדת, ואלה רוב הדתיים שאני מכירה (:
אנשים ביהדות שלא כופים עלי/ על אנשים אחרים?
אם כן אחלה אנשים, כמוך וכמוני.
אם כן אחלה אנשים, כמוך וכמוני.
שדת זה מדהים! יש קיצונים כמו בכל דבר שזה מזעזע, אבל בכללי הדת מדהימה, יש זה הרבה צדדים יפים.
אין לי בעיה עם דתיים שיחיו בדרך הנכונה להם
יש לי בעיה עם חרדים קיצונים שלא אוהבים את המדינה שלנו ונגד הצבא החזק והמוסרי בעולם
יש לי בעיה עם חרדים קיצונים שלא אוהבים את המדינה שלנו ונגד הצבא החזק והמוסרי בעולם
כלום? אין כלכך הבדל בניהם לביננו חוץ מהחרדים המגזימים הלא נחמדים יש כאלה שכן לא מכלילה (אין לי שום בעיה נגדם זה רק כמה ספציפיים) שעשו כתבות שהם ירקו על אנשים עם גופיות וכאלה
לדעתי זה זכותם להאמין במה שהם רוצים, אני פשוט לא מבין במה הם מאמינים?
באיזה ספר שאומר להם איך לחיות, מה לעשות, מה לחשוב ולא לשאול שאלות... פשוט לא מבין את זה.
באיזה ספר שאומר להם איך לחיות, מה לעשות, מה לחשוב ולא לשאול שאלות... פשוט לא מבין את זה.
אני אישית לפעמים רואה שילדים בני 6 מטפלים באחים הקטנים ובתינוקות ולדעתי השיטה הזאת גרועה ויוצא לי גם לרחם על הילדים שגם בשיא החום חייבים ללבוש ארוך
הרבה יגידו שזה לא נכון מה שאני אומרת ושאולי הילדים לא מרגישים ככה אבל זאת הדעה שלי וכל אחד ודעתו.
הרבה יגידו שזה לא נכון מה שאני אומרת ושאולי הילדים לא מרגישים ככה אבל זאת הדעה שלי וכל אחד ודעתו.
הם סבבה. אני אוהבת אותם יותר מהחרדים
חרדים הם גם סבבה אבל תלוי מי
חרדים הם גם סבבה אבל תלוי מי
יש ויש, יש את אלה שזורקים אבנים על חיילים, יושבים כל היום בבית ומקבלים על זה כסף מהמדינה, מבצעים הפגנות אלימות, קיצוניים בדעות שלהם ומתנגדים בטיפשות לפי דעתי זה גועל נפש וחושב שכולם יסכימו איתי!
כלום
יש דברים מזעזעים שקוראים במשפחות שלהם. הכל סגור, אונס בין האחים ההורים ולא אומרים כלום מזעזע
אין לי בעיה איתם, יש לי בעיה עם קיצונים וכאלה שמנסים לשכנע חילונים לחזור בתשובה.
הדתיים סבבה
החרדים הקיצוניים(מאה שערים וכו') משוגעים
החרדים הקיצוניים(מאה שערים וכו') משוגעים
שהם בני אדם.
כל עוד הם מכבדים אותי אני אכבד אותם.
מה יש כבר לחשוב?
כל עוד הם מכבדים אותי אני אכבד אותם.
מה יש כבר לחשוב?
כל עוד הם לא כופים בכיףף ישלי גם חברים דתיים ןזה הכל בכיף
אין לי שום בעיה איתם כל עוד הם מכבדים דעות של אחרים
אוהבת מאוד דתיים ❤
שונאתת חרדים!!!!!
שונאתת חרדים!!!!!
אנונימית
אני לא חילונית אבל גם לא דתיה
אני מסורתית.. ואני חושבת שיש דתיים שהם סבבה לגמרי ויש כאלה שלא..
אני מסורתית.. ואני חושבת שיש דתיים שהם סבבה לגמרי ויש כאלה שלא..
באותו הנושא: