4 תשובות
כן
מי אוהד הפועל?? רק ביתר. שהפועל תישרףף (אני צוחקת תנשמו)
אנונימית
לא כי לא כל מי שאוהד הפועל הוא שמאלני אבל כל מי ששמאלני הוא אוהד הפועל
לא. אבא של אחד החברים שלי אוהד הפועל ושם מחל בקלפי. כל אחד רשאי לאהוד איזו קבוצה שבא לו. בן אדם אוהב את הקבוצה, מה אכפת לו פוליטיקה? למה אם אתה אוהד ברצלונה אתה קטלוני?
אני אוהד הפועל והכי ימני שהכרתי