4 תשובות
כן
שואל השאלה:
צריך לבקש או שאוטומטית הם מזמינים אותך מחדש?
אנונימית
צריך לבקש לדעתי, כי יכול להיות שיהיה לך תפקיד בסוף שנה כביכול ואז תלכי לשש/מכינה והוא ישמר לך אם את רוצה תפקיד חדש את צריכה להתמיין שוב ולא יזיק. להתקשר ולשלוח מיילים לבקש מיונים, עדיף לא לסמוך על הצבא
אבל אם את במכינה למשל את יכולה לדבר איתם והם ידאגו לזה כעיקרון... בכל מקרה לבקש הכי טוב
שואל השאלה:
תודה3>
אנונימית