12 תשובות
יש לך חבר אני חושב שלמה לא שיבוא. זה חד פעמי...
את אמיתית? ברור שלוותר על הנשיקה
אז שישאר איתך או שתפגשו חצי שעה לפני שזה לא יראה מוזר
שואל השאלה:
תקשיבו אין מצב לגבי החגיגות ביחד. זה שתי מסיבות שונות. לא יקרה. אז מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
ולא להגיד לו שיבוא אני אפגש איתו מתחת לבניין לאיזה חצי שעה ואז נשיקה בחצות ואז שילך?
אנונימית
תעזבו לפני חצות את המסיבה שתיכם ותיפגשו איפשהו באמצע תשבו קצת תתנשקו ב12 תשבו עוד קצת ואז שכל אחד יחזור לשלו
אני חושבת שגם תלוי הגיל וכמה זמן אתם יחד.

וגם מעניין אותי בני כמה אתם שהוא כבר כל כך יודע מה להגיד? חח
שיבוא נראלי אולי תיפרדן עד הסילבסטר הבא
נראלי נשיקה אם הוא מוכן לבוא אז למה לא?
7 דקות זה כלום,זה חוויה. תפגשו איזה חצי שעה לפני
שואל השאלה:
אני אומרת זה בגלל שהוא לוקח מונית ולא נעים לי ללכת באמצע עם החברות פתאום ללכת לחבר שלי
אנונימית
בני כמה אתם?
אנונימית