התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני עוזרת לאנשים כדי לשכוח מהצרות של עצמי ?
1 בינואר 2020, 00:22
לשכוח
אכזבה
זיכרון
דיכאון
ביטחון עצמי
4 תשובות
הגיוני
ה
הסוד שלך
לא.
א
אנונימית (M)
לא
אנונימית
הגיוני ואני גם סוג של עושה את זה
ע
עוגה בוגה
באותו הנושא:
איך לשכוח ממנו? אני לא מחפשת את התשובות הקיטשיות האלה שלא באמת עוזרות, אם יש לכם רעיונות מנסיון אישי או לא...
אם אני אקבל 20 פרחים ביום זה אומר שאני באמת עוזרת לאנשים?
זה מוזר שאני מייעצת לאנשים בזוגיות ובסק* ובדברים האלה שלא חוויתי אותם בכלל?
למה זה מוזר לאנשים לקבל את זה שאני מתקלח פעם בשבוע?
זה מוזר שאני יותר מתחבר לכלבים ולא לאנשים?
זה מוזר שאני אנורקסית ואני עוזרת לאנורקסיות?
אח שלי יורד עליי שזה מוזר שאני קוראת לאנשים בני 40 חתיכים(שחקנים) זה באמת מוזר?..
זה נכון ששתייה עוזרת לשכוח או לבריחה מהמציאות ??
מוזר שאני מוצאת באנשים עם הפרעות נפשיות כאנשים מסקרנים?
אמרתי שאני שונאת אנשים מוזרים ואז מישהי אמרה את גם מוזרה בעצמך גברת.
זה מוזר שאני מתביישת מאנשים שאני מכירה ומאנשים שאני לא מכירה אני ממש לא מתביישת?