11 תשובות
ממש לא הכל בחיים,אבל זה כן חשוב כרגע.
לא אבל כדאי להשקיע כדי שבעתיד יוכל להיות לך כל מה שתרצה בחיים
אנונימית
חשוב, לא הכל.
זה ממש לא. וזה בעיקר תלוי בצורת חיים והשאיפות של הבן אדם .. יש אנשים עם שאיפות גבוהות אבל לאו דווקא בתחומים האלה
זה לא הכל בחיים וזה סתם זיוני שכל אוקי? זה לא מראה על החוכמה שלך ועל היכולות שלך. את יודעת על מה זה כן מראה? על הפאקינג זיכרון שלך. וזה למה זה ככ דבילי.
בקיצור, אולי עכשיו את מרגישה שאת לא משהו בציונים, אבל אף פעם לא מאוחר מדי לקחת את עצמך בידיים ולהתחיל להשקיע בלימודים. יס יו קאן גירל
טכנית זה לא קובע מי אתה אבל כיום איפה שאנחנו חיים בדרך כלל הרוב נקבע לפי ציוני בגרות ומבחנים אחרים ולא באמת לפי יכולות אחרות
אני מבינה שרשום שזה לא הכל אצל כולם..
אבל זה באמת הרוב כי בואו בתכלס מה שקובע בסוף בית ספר זה הציונים שלכם
מה שקובע אם תקבלו עבודה זה הציונים שלכם באוניברסיטה
מה שקובע אם תתקבלו לאוניברסיטה זה הציונים שלכם בבגרות אז תכלס הרבה מאוד מונח על הכף הזאת של הציונים
תראי.. אם תקבלי נכשל בבגרויות זה כן ישנה אבל בכללי לא
זה לא הכל, אבל זה חלק חשוב שיעזור לך בחיים
בבית הספר זה דיי הכל כן. בחיים עצמם לתלוי