8 תשובות
אין לך מוח שאת אלרגית למשהו שיעשה לך רע ואת אוכלת אותו?
תאמרי להורים
תאמרי להורים
לא אמור להיות לך משאף או משהו כזה במקרה שיש לך תגובה אלרגית?
והיית צריכה ללכת לרופא ולבדוק אם נעלמה לך האלרגיה לא סתם לנסות על עצמך , זה מסכן חיים
והיית צריכה ללכת לרופא ולבדוק אם נעלמה לך האלרגיה לא סתם לנסות על עצמך , זה מסכן חיים
היא בקשה עזרה, לא שתעליבי אותה
תפני להורים שלך, אם לא קורה לך כלום אז יופי אבל תגידי משהו
תפני להורים שלך, אם לא קורה לך כלום אז יופי אבל תגידי משהו
יכול להיות שזה עוד יופיע אבל בכל מקרה תפני להורים שלך ולדוקטור שיבדוק בוודאות ב100 אחוז שזה עבר כי אם לא זה מסוכן להמשיך לאכול את זה
אמור להיות לך מזרק בבית, בכל מקרה כדאי שתלכי לרופא כי זה יכול פתאום להתפרץ וזה ממש מסוכן
אנונימית
אמור להיות לך מזרק או כל דבר אחר במקרה כזה
ויכול להיות שהאלרגייה עברה (יש אלרגיות שעוברות אחרי שנתיים נגיד)
תגידי להורים ותפנו לרופא
ויכול להיות שהאלרגייה עברה (יש אלרגיות שעוברות אחרי שנתיים נגיד)
תגידי להורים ותפנו לרופא
רגע את אלרגית לאגוזים במצב קשה ואכלת אגוז מה ההגיון ? למה ציפית כאילו? לכי לרופא
יש לך אפיפן? אם כן אז את צריכה להשתמש בו במקרים כאלה.. זה נקרא אנאפילקסיס
ואם את אלרגית לאגוזים אל תאכלי אגוזים (!!!)
ואם את אלרגית לאגוזים אל תאכלי אגוזים (!!!)
באותו הנושא: