8 תשובות
אין לך מוח שאת אלרגית למשהו שיעשה לך רע ואת אוכלת אותו?
תאמרי להורים
לא אמור להיות לך משאף או משהו כזה במקרה שיש לך תגובה אלרגית?
והיית צריכה ללכת לרופא ולבדוק אם נעלמה לך האלרגיה לא סתם לנסות על עצמך , זה מסכן חיים
היא בקשה עזרה, לא שתעליבי אותה
תפני להורים שלך, אם לא קורה לך כלום אז יופי אבל תגידי משהו
xm1
יכול להיות שזה עוד יופיע אבל בכל מקרה תפני להורים שלך ולדוקטור שיבדוק בוודאות ב100 אחוז שזה עבר כי אם לא זה מסוכן להמשיך לאכול את זה
אמור להיות לך מזרק בבית, בכל מקרה כדאי שתלכי לרופא כי זה יכול פתאום להתפרץ וזה ממש מסוכן
אנונימית
אמור להיות לך מזרק או כל דבר אחר במקרה כזה
ויכול להיות שהאלרגייה עברה (יש אלרגיות שעוברות אחרי שנתיים נגיד)
תגידי להורים ותפנו לרופא
רגע את אלרגית לאגוזים במצב קשה ואכלת אגוז מה ההגיון ? למה ציפית כאילו? לכי לרופא
יש לך אפיפן? אם כן אז את צריכה להשתמש בו במקרים כאלה.. זה נקרא אנאפילקסיס
ואם את אלרגית לאגוזים אל תאכלי אגוזים (!!!)