7 תשובות
זה לא נכון אבל כי זאת העבודה שלהן אתה יודע
זה הגיוני, הן דוגמניות והן מתפרנסות מאיך שהן נראות, לכן יש להן את האובססיה הזאת.
כי זה המקצוע שלהן
שואל השאלה:
זה ממש עצוב.
הן כולאות את עצמן בשביל סוכנים מטומטמים עם דרישות הזויות.
אנונימי
כי זה המקצוע שלהן, הן כבר הופכות להיות אובר אובססיביות עם זה
נוירונים אתה מתכוון? חחח
כי בטן זה מעצבן והן לא רוצות להיחשב שמנות או משהו
חוץ מזה זה לא רק דוגמניות. גם סתם כאלה.. ומה לעשות שבטן נחשבת לא יפה