9 תשובות
כי הם חרמנים.
הם רוצים לדעת מה את עושה בזמן הזה.
וואי ממש
מה הלוז
מה הלוז
זה מה שהקראש הייתה שולחת לי ואני הייתי שולח לה
אנונימי
זה פשוט סוג של לפתח שיחה מבחינתנו.
מתחילים ב"היי", עוברים ל"מה קורה?" ואז "מה עושה?". ובפעמים מסוימות, אם מצאת חן בעיניו זה יעניין אותו לדעת, כי את מעניינת אותו.
מתחילים ב"היי", עוברים ל"מה קורה?" ואז "מה עושה?". ובפעמים מסוימות, אם מצאת חן בעיניו זה יעניין אותו לדעת, כי את מעניינת אותו.
כנל זה כל כך מעצבן
skylight, מה הקשר חרמנים? -.-
אחותי שאלה אותי את זה, זה אומר שהיא רוצה לשכב איתי? די להגיד שטויות.
הם שואלים כי הם מתעניינים או כדי לפתוח שיחה. תהיי בטולה שאם הם היו חרמנים הם היו שואלים אותך דברים אחרים (והיית מבינה למה הם שואלים אותך את זה ולא היית צריכה לשאול בסטיפס).
אחותי שאלה אותי את זה, זה אומר שהיא רוצה לשכב איתי? די להגיד שטויות.
הם שואלים כי הם מתעניינים או כדי לפתוח שיחה. תהיי בטולה שאם הם היו חרמנים הם היו שואלים אותך דברים אחרים (והיית מבינה למה הם שואלים אותך את זה ולא היית צריכה לשאול בסטיפס).
כן כל כךך
כן אני!!!זה ממש פתטי לשאול את זה
תמיד עונה "אם אין לך מה לשאול פשוט אל תשאל"
תמיד עונה "אם אין לך מה לשאול פשוט אל תשאל"