8 תשובות
די עלוב ועצוב, היא תנתק איתך קשר ברגע שתשיג קצת ביטחון.
אני חושבת אם היא לא עושה לך טוב ואת מרגישה שזו חברות לא אמיתית כדאי להתרחק , אך עדיף גם לא לנתק קשר כי זה סתם חבל להיות בריב עם בנאדם המון זמן ( גם לא לשכוח שיש אנשים שמתבגרים מהר יותר משאר החברה וזה יוצר פערים ) תנסי להתרחק ממנה בדרך נעימה ומכובדת , תתחברי לחברות אחרות , אני מאמינה שהיא תבין שלקחת "צעד אחורה" ותרפה אבל לפחות לא תהיו בריב
שואל השאלה:
כן היא התחילה לא לשים לב אליי בכלל בבית ספר
אבל כשהיא רוצה לצאת היא מתקשרת אליי
כן היא התחילה לא לשים לב אליי בכלל בבית ספר
אבל כשהיא רוצה לצאת היא מתקשרת אליי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היא ממש צבועה
מה זה משנה?זה אותו הדבר
אבל היא ממש צבועה
מה זה משנה?זה אותו הדבר
אנונימית
אני לא חושבת שלהיות עם בן אדם בריב זה טוב , אם אפשר לנסות להתרחק בלי שזה יפגע בה עדיף
שואל השאלה:
היא רבה איתי בהתחלה היא הייתה ממש חמודה ויצאנו אבל עכשיו עלה לה האף יותר מידי
היא רבה איתי בהתחלה היא הייתה ממש חמודה ויצאנו אבל עכשיו עלה לה האף יותר מידי
אנונימית
אני אישית גם רבתי עם כמה חברות שלי שאני מרגישה שהם ילדותיות וצבועות , בפעם הראשונה באמת יצרתי ניתוק קשר אבל אני מתחרטת עלזה כי יכולתי לעשות אחרת .
לעומת זאת בפעם השנייה התרחקתי אבל לא ניתקתי קשר ואולי היום אנחנו לא החברות הכי טובות כמו שההינו אבל לפחות אני בקשר ולא בריב
לעומת זאת בפעם השנייה התרחקתי אבל לא ניתקתי קשר ואולי היום אנחנו לא החברות הכי טובות כמו שההינו אבל לפחות אני בקשר ולא בריב
שואל השאלה:
ועוד סיפרתי לה שהטרידו אותי מינית כדי שהיא תדע שאני סומכת עלייה
אני פשוט שונאת אנשים
ועוד סיפרתי לה שהטרידו אותי מינית כדי שהיא תדע שאני סומכת עלייה
אני פשוט שונאת אנשים
אנונימית
באותו הנושא: