8 תשובות
די עלוב ועצוב, היא תנתק איתך קשר ברגע שתשיג קצת ביטחון.
אני חושבת אם היא לא עושה לך טוב ואת מרגישה שזו חברות לא אמיתית כדאי להתרחק , אך עדיף גם לא לנתק קשר כי זה סתם חבל להיות בריב עם בנאדם המון זמן ( גם לא לשכוח שיש אנשים שמתבגרים מהר יותר משאר החברה וזה יוצר פערים ) תנסי להתרחק ממנה בדרך נעימה ומכובדת , תתחברי לחברות אחרות , אני מאמינה שהיא תבין שלקחת "צעד אחורה" ותרפה אבל לפחות לא תהיו בריב
שואל השאלה:
כן היא התחילה לא לשים לב אליי בכלל בבית ספר
אבל כשהיא רוצה לצאת היא מתקשרת אליי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היא ממש צבועה
מה זה משנה?זה אותו הדבר
אנונימית
אני לא חושבת שלהיות עם בן אדם בריב זה טוב , אם אפשר לנסות להתרחק בלי שזה יפגע בה עדיף
שואל השאלה:
היא רבה איתי בהתחלה היא הייתה ממש חמודה ויצאנו אבל עכשיו עלה לה האף יותר מידי
אנונימית
אני אישית גם רבתי עם כמה חברות שלי שאני מרגישה שהם ילדותיות וצבועות , בפעם הראשונה באמת יצרתי ניתוק קשר אבל אני מתחרטת עלזה כי יכולתי לעשות אחרת .
לעומת זאת בפעם השנייה התרחקתי אבל לא ניתקתי קשר ואולי היום אנחנו לא החברות הכי טובות כמו שההינו אבל לפחות אני בקשר ולא בריב
שואל השאלה:
ועוד סיפרתי לה שהטרידו אותי מינית כדי שהיא תדע שאני סומכת עלייה
אני פשוט שונאת אנשים
אנונימית