5 תשובות
שואל השאלה:
קודם כל תודה שעניתן דבר שני היא הייתה איתי בתקופה קשה בחיים שלי וזה מרגיש לי לא נכון לנתק איתה קשר מצד שני אני לא רואה שום תועלת
בחברות הזו ואני גם לא יודעת איך לנתק איתה
קשר ככ
קודם כל תודה שעניתן דבר שני היא הייתה איתי בתקופה קשה בחיים שלי וזה מרגיש לי לא נכון לנתק איתה קשר מצד שני אני לא רואה שום תועלת
בחברות הזו ואני גם לא יודעת איך לנתק איתה
קשר ככ
אנונימית
לא
זה לא אמור להיות סיבה.. בעיניי אפשר להיות חברים לא משנה מה כל עוד כיף ביחד ויש חיבור. יש לי חברים בלי תחומי עיניין משותפים ועדיין אפשר לדבר ולצחוק. זה לפי איך שאת מרגישה ואם כיף לך איתה
לא
אנונימי
מה שהיה בעבר נשאר בעבר תסתכלי על מה שעכשיו, אם כרגע את לא מוצאת עניין בה אין לך מה לעשות איתה.
תתרחקי ממנה וזה יבוא לבד כבר
תתרחקי ממנה וזה יבוא לבד כבר