7 תשובות
אני הייתי רוצה לראות
באמת היה סרט מדהים מגיע לו המשך
באמת היה סרט מדהים מגיע לו המשך
יש משפט "דברים טובים באים בכמויות קטנות"
אני חושב שהסרט כיסה בצורה יפה את הלייט נובל ואין טעם להוציא לו המשך בגלל שהוא היה מספק ומעולה בפני עצמו.
אני חושב שהסרט כיסה בצורה יפה את הלייט נובל ואין טעם להוציא לו המשך בגלל שהוא היה מספק ומעולה בפני עצמו.
אנונימי
אני גם כי זה סרט יפה מאוד וחמוד
ראיתי את הסרט לפחות 3 פעמים
שה סרט ככ מדהים. חובה המשך? למרות שאני לא יודעת על מה כבר אפשר לעשות המשך
שה סרט ככ מדהים. חובה המשך? למרות שאני לא יודעת על מה כבר אפשר לעשות המשך
אנונימית
יואו כל כך !! גם אם זה היה קצת הורס, לא היה אכפת לי. ופשוט הייתי רוצה לראות עוד קצת התפתחות במערכת יחסים של שוקו ושויה!
וגם אם לא סרט המשך אז לפחות עוד סרטים כמו הסרט הזה.
הייתי הייתי בטוחה שמאז שיור ניים וקאו התפרצו יצאו עוד הרבה כאלה ועד עכשיו זה לא באמת קרה ..
טוב קרה חלקית:
i want to eat your pancreas
tenki no ko
maquia
וגם אם לא סרט המשך אז לפחות עוד סרטים כמו הסרט הזה.
הייתי הייתי בטוחה שמאז שיור ניים וקאו התפרצו יצאו עוד הרבה כאלה ועד עכשיו זה לא באמת קרה ..
טוב קרה חלקית:
i want to eat your pancreas
tenki no ko
maquia
koe no katachi זה מkyoani שנשרף בגלל פיגוע לפני שנה שנתיים, אז מן הסתם שלא יוצא כלום, מבית היוצר של kimi no nawa שנכתב על ידי מאקוטו שינקאי יש תסרט החדש tenki no ko שעדיין לא יצא באיכות טובה (ולדעתי די גרוע ביחס לשאר היצירות שלו ודומה מידי ל kimi no) ויש לו עוד סרטים כמו garden of words ו 5cm per second, שוב תקראו תנובל של koe no ותראו שאין בדיוק המשך וגם הקשר ביניהם די הגיע לשיא שלו כשמההתחלה הרצונות של שויו עם שוקו היו לא להיכנס איתה לקשר רומנטי אלא יותר לקשר של חברות בשביל לכפר על העבר, ושוב דברים טובים בכמויות קטנות.
אנונימי
לפי דעתי אין איך להמשיך את העלילה.
אבל כמו כל אחד כמובן שהייתי רוצה לראות באנימצייה את השיפ של שוקו ושויה מתממש
אבל כמו כל אחד כמובן שהייתי רוצה לראות באנימצייה את השיפ של שוקו ושויה מתממש
באותו הנושא: