22 תשובות
לא
לדעתי לא , הכי חשוב האופי של הבן אדם.
כשזה מגיע למראה, האף הוא חלק מאוד חשוב ובולט- ככה שאני מניחה שכן אכפת, לא ספציפית מהאף אבל ממראה הפנים בכללי והאף הוא במרכז כך שהוא הכי משפיע.
בנות אובססיביות לזה אבל לרוב הבנים לא באמת אכפת
העיקר שיהיה גוף יפה ופנים נחמדות
אנונימית
לא חשבתי על זה עד עכשיו פרט לעובדה שאני חובב אפים קטנים ומתוקים.
תשמיעי אם יהיה לה אף בגודל כזה שהתז לא תיסגר וואלה יפריע קצת
שואל השאלה:
שהמה לא יסגר? חח
אנונימית
כן, אני מסתכל על זה.
תעודת זהות מהגודל של האף חח
פעם חבר של אמא שלי (לפניי שאמא שלי ואבא שלי הכירו) אמר לה שבנים מסתכלים על הסך הכל ולא על כל דבר בנפרד
שואל השאלה:
אה חח
אנונימית
יש מלא בנים שפוסלים על זה ראיתי
לי אישית זה ממש לא מפריע זה הדבר האחרון שאני מסתכל עליו אבל אני מכיר הרבה שזה הדבר הראשון שמפריע להם
לאא לא מעניין האף שלה מעניין הכל ביחד
לא יודע, תלוי
זה לא באמת מעניין *אף* אחד
הרגשתי דחף לעשות את הבדיחה הלא מצחיקה הזאת, יש כאלה שיפריע להם ויש כאלה שלא.אני חושב שמישהי יכולה להיות יפה גם עם אף קצת יותר בולט או גם עם אף "נשר", זה לא נקרא פחות יפה. באופן אישי גם כשאני מתאהב במישהי אני חושב שהיא הכי יפה בעולם ושאין בה פגמים אז גם אם האף היה בולט זה לא היה מפריע לי כי הייתי אוהב אותה כמו שהיא
אנונימי
כנראה שלא יפסלו רק בגלל אף אבל לכל פרט יש חשיבות כלשהי ואני מעריך את הפנים יותר משאר הגוף ולכן זה חשוב אבל לא מאוד
אף זה בין הדברים הכי בולטים במראה אז וואלה כן.
לא אני בתור בן אומר לך וגם חברים שלי לא אכפת להם
תאמת ? שזה תלוי בבן אדם יש אנשים שלא כזה מעניין אותם .... ויש כאלה שכן אכפת להם מזה
אכפת כן, פוסל כנראה שלא
אנונימי
בקטנה אבל אני אישית פחות מסתכל