6 תשובות
נכון
אמת
מה זה בשביל מי
נולדת הגעת לעולם הזה קיבלת חיים אז תעשי עם עצמך משהו
כן כולם מתים אבל מה עדיף להעביר את הזמן שלך בלהתמרמר על דברים או לשאוף ולהשיג דברים
אנונימית
תחשבי שאת התחלת כזרע, ושוטטת לך לביצית, את היית הזרע הכי חזק מבין כל המיליון ומשהו שהפרה את הביצית, ותחשבי גם שלא כל תהליך כזה מצליח, אז זה כבר הופך אותך לאחת מעשר מיליון בערך, אפילו יותר!
עצם זה שזה קרה, אמור לפוצץ לך את המחשבה ולהגיד "וואו אשכרה מאפס סיכויים נוצרתי" עצם החוסר הזה גורם לחיים להיות עולם ומלואו - ליצור יש מאין.
עכשיו זה שאנשים מפגרים זה ידוע (להלן, אני והחפירה שלי), אבל זה אומר שאת לא יכולה לשמח אנשים? להיות בנאדם שנוצר זה סתם אגו, אבל להיות בנאדם שנוצר שגורם לאחרים לשמוח זה המון, ובעיני זה אפילו עצם יצירת בני האדם. אם את תעשי ככה זה ייתן לא רק לך, אלא גם לאנשים ששימחת המון, והחיוך שלהם שווה את המאמץ.
ואף אחד לא מת, האטומים שלנו משתחררים בצורה שונה אל החיים ברחבי כל היקום, קצת יותר מגניב מ"מוות"
אמ לא תמיד זה נראה ככה.
אולי די להיות כאלה ממורמרים מהחיים?
פעם אחת תחפשו דברים טובים
אנונימית