5 תשובות
תדבר איתי
תשלח לי הודעה בצד
אני גם הייתי במצב שלך ואני יודע איך לצאת ממנו.
שואל השאלה:
אבל אני רוצה להישאר אנונימי, לא רוצה שמישהו ידע מי אני
אנונימי
אין לך במה להתבייש, אני במילא חדש פה ולא מכיר אף אחד. זו גם לא בושה, אין לך במה להתבייש :)
שואל השאלה:
עדיין^
אנונימי