תשובה אחת
כי כשאת מתקרבת את רואה את הפיקסלים שמהם המסך בנוי.. פיקסל במסך פיזי היא נורה קטנה בצורה ריבועית, המסך בנוי מנורות כאלו. התמונה שמשודרת למסך מהמחשב מהכרטיס הגרפי גם בנויה מפיקסלים, אבל פיקסלים דיגיטליים.
אנונימי
באותו הנושא: