4 תשובות
פחות מ1.65 זה נמוך לדעתי
אבל אני כבר בת 12 עוד כמה חודשים ואני בגובה 157 ובין הגבוהים בכיתה שלי
אהה חח אז לא יודעת בישבילי מטר שישים זה נמוך:/
לא 1.60 זה ממוצע כזה
1.60