10 תשובות
ברור! תלכי תכיני לך ותשבי לידם ותגידי יאו איזה חמודים שחשבתם עלי והכנתם גם לי
שואל השאלה:
לא חושבת שאוכל לדבר איתם עכשיו בלי לבכות.. שונאת להרגיש ככ בצד אוף
אנונימית
תדברי על זה עם אמאשלך כשהם לא יהיו
הגיוני שתעלבי אבל לכי עכשיו למטבח תכיני איזה ארוחה שווה ותצפי באיזה סרט/סדרה שאת אוהבת זה ינחם אותך
כן. ואת יכולה גם להכין לעצמך משהו ולראות משהו בנטפליקס..
למה אמא שלך לא קראה לך? גם היא יצאה לא בסדר .
לכי אליהם ותדברי איתם זה מזה לא בסדר
אנונימית
בהחלט לא נעים
אנונימית
כן ברור
Apf