8 תשובות
וואי איזה 8 חחח
אצלי כולן נפלו בזוגות/שלישיות בזמן קצר
אצלי כולן נפלו בזוגות/שלישיות בזמן קצר
איזה 14
בגיל 12 וחצי בערך
10 או 9 נפלו לי כל השיניים
אבל זה בסדר לי נפלו מוקדם
אבל זה בסדר לי נפלו מוקדם
שואל השאלה:
אהה וואו אוקיי אז אני לא היחידה שנופל לי ממש לאט
אהה וואו אוקיי אז אני לא היחידה שנופל לי ממש לאט
אנונימית
כיתה ד
חחח אני בת 12 ובעוד חצי שנה עושים לי גשר ועדיין נשארו לי מלאא שיניים חלביות. בדרכ מה שעושים זה המון עקירות, לי עושים המוןן עקירות (אני מרגישה כאילו אני איזה הומלס) חח אבל זה יסתדר אל תדאגי
שואל השאלה:
אוי באמת אני דווקא ממש רוצה גשר כי יש לי רווח די ענק וההורים שלי לא מרשים..
אוי באמת אני דווקא ממש רוצה גשר כי יש לי רווח די ענק וההורים שלי לא מרשים..
אנונימית
באותו הנושא: