2 תשובות
תקשיבי לי, המגמות האלה זה הכניסה שלך לעתיד. זה הרגע שבן את שואלת טת עצמך מה באמת מעניין אותך? איפה את יכןלה גם להנות ןגם לא להרגיש שאת מבזבזת את הזמם שלך? זה הדבר היחיד שקובע. אם תקבעי לפי חברים את לגמרי תתרחטי על זה. חות מזה אם את מפחדת להתחיל מגמה עם אנשים חדשים/אנשים שהכרת אבל לא היית חברה שלהם אני לגמרי מסינה טת זה אסל קחי בחשבון שזאת הזדמנות ממש טובה להכיר אנשים חדשים עם אותם תחומי עניין כמו שלך.
תלכי למה שהכי טוב לך ומה שאת הכי רוצה כי אחרי הכל מפה זה כבר משפיע לך על העתיד. קשה מאוד ללמוד איפשהו שאת לא אוהבת ולהצליח בו. בכללי לדעתי זה טוב לעבור לבית ספר חדש כי זאת התחלה חדשה ולכי תדעי אולי זה יעשה לך טוב. דרך אגב אני בהנדסת תוכנה ואני ממש מתחברת לזה.
באותו הנושא: