6 תשובות
אני מתהה
וואי אמלה
גם אני הייתי נותנת לך באם על זה בנדר
חח מתה! זה נוראי. עזוב תאומגל גם ככה זה חרטה
באן נו*
אמאלה
שואל השאלה:
חרטא אחושרמוטה
אנונימי
למה אתה מנגן בחליל באומגל אחי