6 תשובות
אני מתהה
וואי אמלה
גם אני הייתי נותנת לך באם על זה בנדר
וואי אמלה
גם אני הייתי נותנת לך באם על זה בנדר
חח מתה! זה נוראי. עזוב תאומגל גם ככה זה חרטה
באן נו*
אמאלה
שואל השאלה:
חרטא אחושרמוטה
חרטא אחושרמוטה
אנונימי
למה אתה מנגן בחליל באומגל אחי
באותו הנושא: